Veli ÖğretmeniYoutube Veli Öğretmeni Kanalını Takip Edin :=)

“Yemeğim Dengeli Sağlığım Güvenli” eTwinning Projesi Fark Yarattı

Bursa ilinin Yıldırım ilçesinde bulunan Hasan Ali Yücel İlkokulu ve Tekirdağ ilinin Çerkezköy ilçesinde bulunan Şehit Mustafa Baykuş İlkokulu öğretmenlerinin ortaklaşa yürüttükleri “Yemeğim Dengeli Sağlığım Güvenli” eTwinning projesi yaptıkları etkinliklerle fark yarattı.

Günümüzün en güncel sorunlarından biri olan dengesiz ve düzensiz beslenme, hareketsiz yaşam gibi noktalara dikkat çekmek için oluşturulan proje ilk senesinde hem Bursa’da hem de Tekirdağ’da bulunan öğretmen, öğrenci ve velilerin yoğun ilgileri ve çalışmalarıyla pek çok eTwinning çalışması yürüten öğretmeninin de ilgisini çekti.

Öğrencilere dengeli ve düzenli beslenme, besinlerin özelliklerini benimsetme, beslenmeyi sporla destekleyerek sağlıklı bir hayatın kapılarını açmayı hedefleyen proje yapılan çalışmaların dönütlerini eTwinning twinsppace sayfalarında sergiledi.

Ayrıca bütün çalışmaların özetlerini de e-dergi olarak yayınlayan proje ekibi ilk eTwinning projeleri olmasına rağmen organize ve düzenli çalışmalarıyla dikkat çekti.

e-dergiye ulaşmak için TIKLAYINIZ

Proje boyunca hem öğrencilerin ve velilerin gelişimini sağlayan proje öğretmenleri de ayrıca webinarlar aracılığıyla da kendilerini geliştirerek bir bütünlük oluşturdu.

Proje kazanımlarını sadece beslenme ve sporla kısıtlı tutmayan ekip temizlik alışkanlığı başta olmak üzere bitki yetiştirme, belirli gün ve haftalarda çalışmalar oluşturma, Güvenli İnternet kullanımına dikkat çekme, web2.0 araçlarını kullanma ve öğrencilerin kullanmasını sağlama gibi konularda da çalışmalar düzenledi. Böylece kazanımlar arası ilişkilerin bütünleşmesinin önemini daha net sergilemiş oldu.

Özellikle Bursa ilinde en aktif yürütülen projeler arasına giren “Yemeğim Dengeli Sağlığım Güvenli” projesi ekibini eğitimciler olarak tebrik eder, çalışmalarının ve başarılarının devamını dileriz.

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir